Zutphen vol energie!

Fractie GroenLinks Zutphen

De keuzes van nu hebben effect op later. Het is aan ons allemaal om die toekomst samen vorm te geven. Voor onszelf, onze kinderen en onze kleinkinderen. Hoe ziet de toekomst van ons Zutphen en Warnsveld eruit? Waar werken, wonen en leven we? Hoe hebben we de zorg georganiseerd? Is er nog natuur om van te genieten? Bruist de gemeente van initiatieven en is de binnenstad een levendig centrum vol bijzondere detail handel, kunst en cultuur? Hebben we de historische panden behouden? En zijn we nog afhankelijk van vuile energie?

Wij nodigen je graag uit met ons mee te praten en mee te denken.
Doe je met ons mee?

GroenLinks zet zich in voor een groen, sociaal en mooi Zutphen en Warnsveld. We doen dat met een enthousiaste groep vrijwilligers.

Meedoen?
Wil je ook een steentje bijdragen en vraag je je af hoe je ons kunt helpen, neem dan contact op met Patrick Reeuwijk: zutphen@groenlinks.nl

Je kunt je natuurlijk ook inschrijven voor onze nieuwsbrief Linksaf. Je krijgt dan het laatste nieuws over GroenLinks Zutphen, zodat je altijd op de hoogte blijft!
Inschrijven kan hier.

Weinig tijd?
Je kunt met weinig tijd al veel doen:
1. Like ons op Facebook
2. Volg ons op Twitter
3. Retweet onze tweets
4. Werf een lid
5. Doneer een bedrag (zie onderstaand)

Doneren
Campagne voeren kost geld. Ons campagnebudget is niet ruim, maar GroenLinks Zutphen is goed in het werken met kleine budgetten. Het spreekt natuurljik voor zich dat er meer mogelijk is met een wat groter budget.

Je kunt je bijdrage (klein of groot) storten op IBAN NL 27TRIO0786831251 t.n.v. GroenLinks Zutphen o.v.v. bijdrage campagne.
Elke bijdrage, groot of klein, wordt zeer gewaardeerd en zal goed worden besteed.

Verkiezingsprogramma als digitaal magazine

Wilt u ons verkiezingsprogramma lezen in de vorm van een digitaal magazine? Gebruik dan de volgende link:

Magazine: Verkiezingsprogramma