Nieuws gefilterd op niets

GroenLinks borrel 2 november

Een GroenLinks borrel staat garant voor een gezellige middag, waarbij iedereen welkom is om onder het genot van een drankje het weekend in te luiden.

197.000,- Euro voor klimaatkast gemeentehuis

Bouwwerk op stadhuis

(Bijna) 2 ton is in tijden van drastische bezuinigingen een groot bedrag. Toch is de fractie van GroenLinks akkoord gegaan met een bedrag van 197.000,- Euro voor de aanpassing van de klimaatkast op het dak van het gemeentehuis, ook wel bekend als de ‘UFO’.

Dag Van De Duurzaamheid 2018

Zoals je weet is het morgen (10 oktober) de dag van de duurzaamheid. Als GroenLinks gaan wij ons hier natuurlijk voor inzetten! In de Gemeente Zutphen zijn er tal van activiteiten en acties te beleven.

Terugblikken op ALV 26 september

We mochten 12 personen verwelkomen op deze ALV, waarvoor FC Zutphen dit keer de gastheer was. De reeds gecommuniceerde wisselingen in het bestuur kwamen als eerste aan bod en nieuweling Bas Bresters stelde zich voor. Daar we drie nieuwe gezichten in ons midden hadden, volgde een algeheel rondje kennismaking.

PlusOV! Een pittig dossier!

Toen ik me kandidaat stelde als raadslid was mijn grote voornemen de afstand tussen politiek en de samenleving te verkleinen.  Ik wilde werken aan dingen die er spelen in de stad, die mensen persoonlijk raken.