Nieuws gefilterd op Bestuur

Kandidatenlijst GroenLinks Zutphen

Tijdens de Algemene Ledenvergadering (ALV) van dinsdag 31 oktober, werden door de leden van GroenLinks Zutphen de kandidaten vastgesteld voor de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart 2018. Met trots presenteren we deze prachtige lijst.

GroenLinks heeft ambitie grootste partij te worden in Zutphen

Vlnr: Martine Westerik, Irene Kleinrensink, Dolf Logemann, Nicole Bossenbroek, Liza Luesink, Lilly-Ann de Jong, Rogier van Lindenberg, Mirjam Dolfing

Dinsdag 31 oktober hebben de leden van GroenLinks Zutphen het verkiezingsprogramma en de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen vastgesteld. De ambitie van GroenLinks Zutphen is om bij de gemeenteraadsverkiezingen de grootste partij in Zutphen te worden. Het doel is om minimaal 5 zetels te halen.

Concept kandidatenlijst voor 2018!

Concept kandidatenlijst GroenLinks Zutphen

We zijn supertrots op onze concept kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen 2018! Op 31 oktober is het aan onze leden om tijdens de ALV in Dat Bolwerck in Zutphen deze lijst officieel vast te stellen!

GroenLinks kiest unaniem voor Liza Luesink als lijsttrekker

Liza Luesink

Tijdens een extra Algemene Ledenvergadering op dinsdag 26 september hebben de leden van GroenLinks Zutphen Liza Luesink benoemd als lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen 2018. Veel leden en andere geïnteresseerden in GroenLinks verzamelden zich in cafe Uffie’s aan de Houtmarkt, waar zij unaniem hun hand opstaken voor de huidige fractievoorzitter van GroenLinks. Tijdens een volgende ledenvergadering op 31 oktober zal GroenLinks de rest van de kieslijst en haar verkiezingsprogramma vaststellen.