Nieuws over iedereen

Reizigers de dupe van fouten PlusOV

PlusOV

Het onderzoeksrapport over PlusOV is helder: er is ontzettend veel fout gegaan bij de vervoerscentrale. De woordkeuze in het rapport is niet mild: “nalatig”, “ongebruiksvriendelijk systeem” en “geringe kennis en ervaring”. Uit het onderzoek blijkt dat er veel moet gebeuren om de problemen op te lossen.

Kandidatenlijst GroenLinks Zutphen

Tijdens de Algemene Ledenvergadering (ALV) van dinsdag 31 oktober, werden door de leden van GroenLinks Zutphen de kandidaten vastgesteld voor de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart 2018. Met trots presenteren we deze prachtige lijst.

GroenLinks heeft ambitie grootste partij te worden in Zutphen

Vlnr: Martine Westerik, Irene Kleinrensink, Dolf Logemann, Nicole Bossenbroek, Liza Luesink, Lilly-Ann de Jong, Rogier van Lindenberg, Mirjam Dolfing

Dinsdag 31 oktober hebben de leden van GroenLinks Zutphen het verkiezingsprogramma en de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen vastgesteld. De ambitie van GroenLinks Zutphen is om bij de gemeenteraadsverkiezingen de grootste partij in Zutphen te worden. Het doel is om minimaal 5 zetels te halen.

Kan de gemeente facturen sneller betalen?

Invoice

Dat was in augustus onze vraag aan het college (https://zutphen.groenlinks.nl/nieuws/kan-de-gemeente-zutphen-sneller-betalen). Met wat vertraging (hoe ironisch) mochten wij de antwoorden van het college ontvangen. Die stemden ons niet zo vrolijk. Kortweg kwam het er op neer dat het huidige 'vier ogen' beleid gehandhaafd blijft, wat betekent dat het sneller betalen van facturen er niet in zit.

Hier nemen wij geen genoegen mee.

Werkbedrijf

Delta Zutphen

Werk is een van de grootste uitdagingen voor Zutphen. Hoe organiseren we werk nu het beste? Het afgelopen jaar is er veelvuldig gesproken over de wens van het college om een werkbedrijf op te richten.