Nieuws over André Putker

Terugblikken op ALV 26 september

We mochten 12 personen verwelkomen op deze ALV, waarvoor FC Zutphen dit keer de gastheer was. De reeds gecommuniceerde wisselingen in het bestuur kwamen als eerste aan bod en nieuweling Bas Bresters stelde zich voor. Daar we drie nieuwe gezichten in ons midden hadden, volgde een algeheel rondje kennismaking.

Wijzingen GroenLinks fractie

Liza Luesink en André Putker

Het zomerreces is ten einde en de fractie is weer vol aan de slag in een (tijdelijk) nieuwe samenstelling. Fractievoorzitter Liza Luesink gaat met zwangerschapsverlof en wordt vervangen door André Putker. Forumlid Nicole Bossenbroek heeft een baan in Den Haag en draagt haar functie over aan Casper Jansen.

Verkiezingsprogramma 2018-2022

GroenLinks Zutphen

21 maart 2018 is het zover. Dan mag je naar de stembus om te kiezen wie er in de gemeenteraad van Zutphen komt. Een lastige keuze, want wie vertegenwoordigt nu het beste wat jij belangrijk vindt? Moet er meer geld naar het zwembad of jongerenhuisvesting, of juist meer geld naar cultuur, infrastructuur of zonnepanelen? Hoe organiseer je huishoudelijk hulp het beste? Wat doen we om meer mensen kans te bieden op een baan? 29 Raadsleden vertegenwoordigen straks weer 47 duizend inwoners in onze mooie gemeente. Ook -júíst- jouw stem telt daarbij.

Besluit huishoudelijke hulp

Huihoudelijke hulp

Na 10 jaar onrust gaat er nu duidelijkheid komen voor de huishoudelijke hulpen en cliënten in Zutphen. Tijdens de raadsvergadering op 29 januari jl. is vlak voor middernacht eindelijk een besluit genomen.