Nieuws over André Putker

Verdeeld stemmen over de voedselbank

Voedselbank

"Dreigt de voedselbank te verdwijnen?" vroegen mensen ons naar aanleiding van deze motie en de berichten naar aanleiding van die motie in de media. Even twijfelden of we echt iets gemist hadden, de SP zou toch niet zomaar zo'n motie indienen hierover? Toch wel, want de voedselbank is niet in gevaar.

Een Burgerbegroting, voor wie en waarvoor?

Forumspecial Burgerbegroting

Op donderdag 26 oktober 2017 wordt er een volgende stap gezet richting de te kiezen richting voor een burgerbegroting. In juni 2015 heeft de raad, op initiatief van Christina Oosterhoff, voormalig raadslid van GroenLinks Zutphen, een motie aangenomen over de invoering van een Burgerbegroting. Het heeft enige tijd geduurd voordat door het college iets met de motie heeft gedaan, maar op 26 oktober aanstaande komen we samen voor een forumspecial.

Concept kandidatenlijst voor 2018!

Concept kandidatenlijst GroenLinks Zutphen

We zijn supertrots op onze concept kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen 2018! Op 31 oktober is het aan onze leden om tijdens de ALV in Dat Bolwerck in Zutphen deze lijst officieel vast te stellen!

Verslag: Werkbezoek AZC Zutphen

Asielzoekers Centrum Zutphen

Op donderdagavond 14 september is de raad uitgenodigd bij het AZC aan de Voorsterallee en bij Buddy to Buddy in het oude stadhuis. Wij willen natuurlijk graag weten hoe de kaders die de raad heeft gesteld in de praktijk werken.  Namens GroenLinks zijn André Putker en Irene Kleinrensink aanwezig. Voor wie zelf een kijkje wil nemen: 23 september is er een open dag op het AZC van 12.00 tot 16.00.

Beste inwoners van Zutphen,

Het is weer tijd voor de jaarlijkse algemene bechouwingen. Dit jaar schreven wij als fractie van GroenLinks een brief aan jullie, de inwoners van Zutphen. Lees de brief hieronder en laat ons weten wat je er van vindt!