Nieuws over Christina Oosterhoff

Een Burgerbegroting, voor wie en waarvoor?

Forumspecial Burgerbegroting

Op donderdag 26 oktober 2017 wordt er een volgende stap gezet richting de te kiezen richting voor een burgerbegroting. In juni 2015 heeft de raad, op initiatief van Christina Oosterhoff, voormalig raadslid van GroenLinks Zutphen, een motie aangenomen over de invoering van een Burgerbegroting. Het heeft enige tijd geduurd voordat door het college iets met de motie heeft gedaan, maar op 26 oktober aanstaande komen we samen voor een forumspecial.

Concept kandidatenlijst voor 2018!

Concept kandidatenlijst GroenLinks Zutphen

We zijn supertrots op onze concept kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen 2018! Op 31 oktober is het aan onze leden om tijdens de ALV in Dat Bolwerck in Zutphen deze lijst officieel vast te stellen!

Reactie ingezonden brief Stentor 12 april

Christina Oosterhoff

Afgelopen zaterdag stond in de Stentor een ingezonden brief van dhr Boerwinkel. Hij noemde mijn naam, en vroeg zich af hoe het kan dat GroenLinks groen in de stad wil beschermen, en tegelijkertijd vindt dat het Broederenklooster wordt gebouwd op het parkje naast de Bieb, waardoor groen zal moeten verdwijnen. Interessante vraag, geachte heer Boerwinkel, en ik geef u dan ook met plezier mijn antwoord.

GroenLinks wil betere bescherming groen in de stad

Regelmatig is er druk om het groen in onze gemeente op te offeren voor bijvoorbeeld parkeerplaatsen of nieuwbouw. Groen zorgt voor een gezonde en leefbare woonomgeving, dus wil GroenLinks het groen in onze gemeente beter beschermen.