Nieuws over Irene Kleinrensink

GroenLinks heeft ambitie grootste partij te worden in Zutphen

Vlnr: Martine Westerik, Irene Kleinrensink, Dolf Logemann, Nicole Bossenbroek, Liza Luesink, Lilly-Ann de Jong, Rogier van Lindenberg, Mirjam Dolfing

Dinsdag 31 oktober hebben de leden van GroenLinks Zutphen het verkiezingsprogramma en de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen vastgesteld. De ambitie van GroenLinks Zutphen is om bij de gemeenteraadsverkiezingen de grootste partij in Zutphen te worden. Het doel is om minimaal 5 zetels te halen.

Concept kandidatenlijst voor 2018!

Concept kandidatenlijst GroenLinks Zutphen

We zijn supertrots op onze concept kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen 2018! Op 31 oktober is het aan onze leden om tijdens de ALV in Dat Bolwerck in Zutphen deze lijst officieel vast te stellen!

Verslag: Werkbezoek AZC Zutphen

Asielzoekers Centrum Zutphen

Op donderdagavond 14 september is de raad uitgenodigd bij het AZC aan de Voorsterallee en bij Buddy to Buddy in het oude stadhuis. Wij willen natuurlijk graag weten hoe de kaders die de raad heeft gesteld in de praktijk werken.  Namens GroenLinks zijn André Putker en Irene Kleinrensink aanwezig. Voor wie zelf een kijkje wil nemen: 23 september is er een open dag op het AZC van 12.00 tot 16.00.