Nieuws over Martine Westerik

Paulus Potterstraat goed op weg

Paulus Potterstraat ruimte voor fietsers en veiligheid

Afgelopen maandag is tijdens het forum onze motie Paulus Potterstraat goed op weg behandeld, naast de moties over de kruising Gerard Doustraat-Jan Vermeerstraat en het verzoek tot het maken van een integraal verkeersplan, waarvan wij mede-indiener zijn.

We zijn begonnen!

Raads- en forumleden GroenLinks Zutphen

Na het overweldigende verkiezingssucces gaat de verandering nu pas echt beginnen. Afgelopen donderdag zijn onze vijf raadsleden en twee forumleden officieel geïnstalleerd in de Raad. Een prachtig moment. Hier mogen we met z’n allen ontzettend trots op zijn.

Verkiezingsprogramma 2018-2022

GroenLinks Zutphen

21 maart 2018 is het zover. Dan mag je naar de stembus om te kiezen wie er in de gemeenteraad van Zutphen komt. Een lastige keuze, want wie vertegenwoordigt nu het beste wat jij belangrijk vindt? Moet er meer geld naar het zwembad of jongerenhuisvesting, of juist meer geld naar cultuur, infrastructuur of zonnepanelen? Hoe organiseer je huishoudelijk hulp het beste? Wat doen we om meer mensen kans te bieden op een baan? 29 Raadsleden vertegenwoordigen straks weer 47 duizend inwoners in onze mooie gemeente. Ook -júíst- jouw stem telt daarbij.