Nieuws over Nicole Bossenbroek

GroenLinks heeft ambitie grootste partij te worden in Zutphen

Vlnr: Martine Westerik, Irene Kleinrensink, Dolf Logemann, Nicole Bossenbroek, Liza Luesink, Lilly-Ann de Jong, Rogier van Lindenberg, Mirjam Dolfing

Dinsdag 31 oktober hebben de leden van GroenLinks Zutphen het verkiezingsprogramma en de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen vastgesteld. De ambitie van GroenLinks Zutphen is om bij de gemeenteraadsverkiezingen de grootste partij in Zutphen te worden. Het doel is om minimaal 5 zetels te halen.

Nicole neemt je mee naar Leiden

Meet-Up Leiden

Afgelopen woensdag zette GroenLinks een Meet-Up op touw in Gebr. De Nobel in Leiden. Deze avond werd georganiseerd in reactie op het regeerakkoord dat dinsdag werd gesloten tussen de VVD, het CDA, D66 en de ChristenUnie. Namens GroenLinks Zutphen waren Daphne en Nicole hier aanwezig.

Nicole neemt ons mee naar de Meet-Up.

Concept kandidatenlijst voor 2018!

Concept kandidatenlijst GroenLinks Zutphen

We zijn supertrots op onze concept kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen 2018! Op 31 oktober is het aan onze leden om tijdens de ALV in Dat Bolwerck in Zutphen deze lijst officieel vast te stellen!