Nieuws over Patricia Withagen

Samen werken aan toekomstbestendig onderwijs in Zutphen

Samen werken aan divers en toekomstbestendig onderwijs in Zutphen

Zutphen heeft een divers palet aan basis- , voortgezet- en speciaal onderwijs. Daar zijn we trots op en dat vinden we belangrijk. Het maakt Zutphen tot een aantrekkelijke stad om te wonen, waar  kinderen hun talenten ontwikkelen op een school die bij hen past.

Verkiezingsprogramma 2018-2022

GroenLinks Zutphen

21 maart 2018 is het zover. Dan mag je naar de stembus om te kiezen wie er in de gemeenteraad van Zutphen komt. Een lastige keuze, want wie vertegenwoordigt nu het beste wat jij belangrijk vindt? Moet er meer geld naar het zwembad of jongerenhuisvesting, of juist meer geld naar cultuur, infrastructuur of zonnepanelen? Hoe organiseer je huishoudelijk hulp het beste? Wat doen we om meer mensen kans te bieden op een baan? 29 Raadsleden vertegenwoordigen straks weer 47 duizend inwoners in onze mooie gemeente. Ook -júíst- jouw stem telt daarbij.

Besluit huishoudelijke hulp

Huihoudelijke hulp

Na 10 jaar onrust gaat er nu duidelijkheid komen voor de huishoudelijke hulpen en cliënten in Zutphen. Tijdens de raadsvergadering op 29 januari jl. is vlak voor middernacht eindelijk een besluit genomen.