Foutmelding

De opgevraagde pagina bestaat helaas niet.

Pagina niet gevonden

Zoekresultaten

1. 197.000,- Euro voor klimaatkast gemeentehuis

Bouwwerk op stadhuis

(Bijna) 2 ton is in tijden van drastische bezuinigingen een groot bedrag. Toch is de fractie van GroenLinks akkoord gegaan met een bedrag van 197.000,- Euro voor de aanpassing van de klimaatkast op het dak van het gemeentehuis, ook wel bekend als de ‘UFO’.

2. Dag Van De Duurzaamheid 2018

Zoals je weet is het morgen (10 oktober) de dag van de duurzaamheid. Als GroenLinks gaan wij ons hier natuurlijk voor inzetten! In de Gemeente Zutphen zijn er tal van activiteiten en acties te beleven.

3. GroenLinks Borrel 7 september

GL Borrel 7 september

Een GroenLinks borrel staat garant voor een gezellige middag, waarbij iedereen welkom is om onder het genot van een drankje het weekend in te luiden.

4. Terugblikken op ALV 26 september

We mochten 12 personen verwelkomen op deze ALV, waarvoor FC Zutphen dit keer de gastheer was. De reeds gecommuniceerde wisselingen in het bestuur kwamen als eerste aan bod en nieuweling Bas Bresters stelde zich voor. Daar we drie nieuwe gezichten in ons midden hadden, volgde een algeheel rondje kennismaking.

5. Zutphens coalitieakkoord wint 2e prijs op klimaat!

huis lumen

Na Wageningen is het coalitieakkoord van Zutphen het meest concreet over het klimaatbeleid en scoort maar liefst 18 van de 20 punten. “Hoewel de meeste gemeenten in vier jaar tijd enorm vooruit zijn gegaan in aandacht voor het klimaatbeleid, ontbreken echt concrete doelstellingen bij veel Gelderse gemeenten”, aldus voorzitter Asje van Dijk van het Gelders Energie Akkoord. Het is natuurlijk niet vreemd dat Wageningen en Zutphen een positieve uitzondering zijn. In beide gemeenten werd GroenLinks de grootste partij na de verkiezingen van 21 maart 2018.

6. PlusOV! Een pittig dossier!

Toen ik me kandidaat stelde als raadslid was mijn grote voornemen de afstand tussen politiek en de samenleving te verkleinen.  Ik wilde werken aan dingen die er spelen in de stad, die mensen persoonlijk raken.

7. GroenLinks borrel op 13 juli

GroenLinks borrel 13 juli