Foutmelding

De opgevraagde pagina bestaat helaas niet.

Pagina niet gevonden

Zoekresultaten

1. Wethouder aan het woord

Harry Matser

Op het moment van schrijven is 2018 bijna voorbij. Voor mij persoonlijk een jaar van verandering. Ik stopte als bestuurder van een Ggz-organisatie om namens GroenLinks wethouder van Zutphen te worden.

2. Nieuwjaarsborrel Groenlinks 4 januari

Nieuwjaarsborrel

In de energiewinkel van Zutphen Energie, aan de Overwelving, houden we op 4 januari onze nieuwjaarsborrel. Een GroenLinks borrel staat garant voor een gezellige middag, waarbij iedereen welkom is om onder het genot van een drankje het weekend in te luiden.

3. GroenLinks borrel 2 november

GroenLinks borrel 2 november

4. Wijzingen GroenLinks fractie

Liza Luesink en André Putker

Het zomerreces is ten einde en de fractie is weer vol aan de slag in een (tijdelijk) nieuwe samenstelling. Fractievoorzitter Liza Luesink gaat met zwangerschapsverlof en wordt vervangen door André Putker. Forumlid Nicole Bossenbroek heeft een baan in Den Haag en draagt haar functie over aan Casper Jansen.

5. 197.000,- Euro voor klimaatkast gemeentehuis

Bouwwerk op stadhuis

(Bijna) 2 ton is in tijden van drastische bezuinigingen een groot bedrag. Toch is de fractie van GroenLinks akkoord gegaan met een bedrag van 197.000,- Euro voor de aanpassing van de klimaatkast op het dak van het gemeentehuis, ook wel bekend als de ‘UFO’.