Uitgelicht

#veranderingbeginthier

Als GroenLinks Zutphen zijn we er trots op om deel te mogen uitmaken van de groeiende GroenLinks beweging. Dit dragen wij dan ook graag uit. Om het voor jou gemakkelijk te maken om te laten zien dat je de GroenLinks beweging steunt, hebben we op deze pagina wat handige links, logo's en huisstijl richtlijnen geplaatst.

GroenLinks Webshop

In de webshop van GroenLinks vind je vele handige en leuke producten. Je kunt hier bijvoorbeeld de boeken bestellen van Jesse Klaver, vlaggen, pennen en tassen van GroenLinks en kleding. Alle artikelen zijn duurzaam geproduceerd en verkrijgbaar voor eerlijke prijzen.

Huisstijl GroenLinks

Als je namens GroenLinks Zutphen een e-mail stuurt of document opmaakt, is het wenselijk om de GroenLinks huisstijl te hanteren. Hieronder vind je de afbeeldingen en links die jou daarbij helpen.

Huisstijlgids

Font Open Sans

Font Anton regular

Kleurcodes