Afdeling

GroenLinks Zutphen is op dit moment een gecombineerde afdeling met ongeveer 180 leden uit de gemeente Zutphen en gemeente Brummen. We vormen een gezamenlijk bestuur met 6 leden uit Zutphen en 2 leden uit Brummen. Naast het bestuur hebben we in Zutphen een wethouder, een fractie bestaande uit 3 raadsleden en 2 forumleden (en een fractie-assistent) en een permanent campagneteam. De aankomende gemeenteraadsverkiezingen doet GroenLinks zowel in de gemeente Zutphen als ook voor het eerst in de gemeente Brummen mee.

Bestuur

Het organiseert in samenwerking met actieve leden activiteiten voor alle leden en geïnteresseerden. Het bestuur is verantwoordelijk voor het organiseren van ledenvergaderingen (ALV), waar de leden stemmen en discussiëren over belangrijke onderwerpen binnen GroenLinks en de gemeente Zutphen en Brummen. Daarnaast onderhoudt het bestuur nauw contact met de fractie.

Wie zit er in het bestuur?

Joram van Donk (Voorzitter)
Annelies Bickes (Bestuurslid Zutphen)
Casper Jansen (Bestuurslid Zutphen)
Tamara Moor (Bestuurslid Zutphen, secretaris en ledenbinding)
Minko Soomers (Bestuurslid Zutphen, communicatiekanalen)
Carin Schrader (Bestuurslid Zutphen)
Frans Bruning (Bestuurslid Brummen)
Bert Garssen (Bestuurslid Brummen)

Meer informatie?

Wil je meer informatie? Ben je lid van GroenLinks en wil je actief worden?
Neem dan contact met ons op. Je kunt contact opnemen door een mailtje te sturen naar Tamara Moor: zutphen@groenlinks.nl

Volg ons ook op twitter: @GLZutphen en Facebook