GroenLinks Zutphen is op zoek naar enthousiaste, optimistische, resultaatgerichte idealisten die GroenLinks in de gemeenteraad van Zutphen willen vertegenwoordigen, omdat zij de Zutphense samenleving willen veranderen.

Nog geen lid van GroenLinks? Dat is geen probleem, het belangrijkst is dat je onze idealen en waarden deelt.
Benieuwd wat het betekent en wat er van je verwacht wordt? Mooi, want daarvoor organiseren we op woensdag 12 april om 20.00 uur een bijeenkomst waar je informatie krijgt en al je vragen kunt stellen.

Vanaf 1 mei kun je formeel je belangstelling kenbaar maken door je kandidaat te stellen.
Als je dat van plan bent, hou dan ook alvast donderdagavond 18 mei vrij. Van 18.00 tot 22.00 uur is er dan een trainingsavond voor de mensen die zich kandidaat hebben gesteld en nog willen gaan stellen.

Lees hier meer over de waarden van GroenLinks Zutphen, de profielschets, de kandidaatstelling, de selectieprocedure en de activiteiten die worden georganiseerd om belangstellenden te informeren. Heb je vragen? Mail die dan naar kandidatengroenlinkszutphen@gmail.com dan krijg je zo snel mogelijk antwoord.